Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

q3 jak ustawic
p3wny
#1 Posted : Tuesday, March 15, 2016 7:18:10 AM(UTC)
Rank: Newbie

Groups: Registered
Posts: 8
Location: białystok

It is impossible to set the teeth bot clicks on a question mark on q3 to kill the miller?
nexerek
#2 Posted : Wednesday, March 16, 2016 8:04:24 AM(UTC)

Rank: Advanced Member

Groups: Registered
Posts: 73
Location: Poland

Thanks: 14 times
Was thanked: 25 time(s) in 18 post(s)
p3wny;36400 wrote:
It is impossible to set the teeth bot clicks on a question mark on q3 to kill the miller?



Obviously It is kinda hard to make a script for this, because of:
1. You need to collect 10x frags, so bot need to start counting this
2. You need to get to x point and click for buff ( but only after reaching 10x frags, in some cases bot must go further and than go back to take buff )
3. Main boss from first map got 3 possibly position, so it is kind of random where he gonna stay on that map
4. Boss almost instantly summons 2x skeletor archers making him pointless to farm

My proposition is to make own route avoiding all 3 boss resp spots, so bot wont get stuck :)



Oczywiście jest to ciężkie do zrobienia ze względu na skrypt który:
1. Musiałby zebrać 10 fragmentów, a więc liczyć poszczególne podnoszone rzeczy (niesparowane z botem)
2. Musiałby podejść do miejsca x i kliknąć w buffa, lecz dopiero po zebraniu fragmentów.. jeżeli ich nie będzie miał musi zbierać dalej a potem się cofnąć do tego miejsca.
3. Boss pojawia się w 3 różnych miejscach losowo, tak więc musiałby przechodzić całą mapę w poszukiwaniu bossa
4. Praktycznie odrazu summonuje 2 szkielety, które po zabiciu znowu odradza, także byłoby to nieopłacalne do farmienia, bo bot biłby summony

Proponuję zrobić własną trasę dla bota omijającą miejsca respienia się bossa :)
p3wny
#3 Posted : Wednesday, March 16, 2016 3:14:06 PM(UTC)
Rank: Newbie

Groups: Registered
Posts: 8
Location: białystok

Dzięki postaram sie jakos popracować nad niestandardową trasą
p3wny
#4 Posted : Wednesday, March 16, 2016 3:47:19 PM(UTC)
Rank: Newbie

Groups: Registered
Posts: 8
Location: białystok

Mam jeszcze pytanie mówisz o "2. Musiałby podejść do miejsca x i kliknąć w buffa"
masz jakiś pomysł jak to zrobić? bo nie ma w edytorze zaawansowanych opcji oprócz wyznaczania trasy
nexerek
#5 Posted : Wednesday, March 16, 2016 4:00:11 PM(UTC)

Rank: Advanced Member

Groups: Registered
Posts: 73
Location: Poland

Thanks: 14 times
Was thanked: 25 time(s) in 18 post(s)
Nie, nie ma takiej możliwości, Joy musiałby zrobić specjalny skrypt dla tego :)
Możesz spróbować pobawić się z jakimś programem do nagrywania macro:
"Jeżeli zobaczy obiekt X (wycinasz z gry widok tego młyna), to w niego kliknie.. lecz będzie to zawodne i dosyć upiedliwe, dlatego polecam olać temat :)
p3wny
#6 Posted : Wednesday, March 16, 2016 4:39:03 PM(UTC)
Rank: Newbie

Groups: Registered
Posts: 8
Location: białystok

Właśnie widzę ze trochę zabawy z tym by było wiec oleje 2 mini i lurka i tez dobrze farmi :)
Dzieki Pozdrawiam
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Powered by YAF | YAF © 2003-2011, Yet Another Forum.NET
This page was generated in 0.037 seconds.